Naklejki reklamowe pozwalają na bardzo szybkie dotarcie do najróżniejszych miejsc, a przez to poszerzenie swojego podstawowego target odbiorców czy znalezienie nowego miejsca na ekspozycję. Są więc idealną wersją kolportażu informacji czy wizerunku w warunkach miejskich, a przy okazji na jednym sporym arkuszu papieru umieścić można od kilku do nawet kilkunastu naklejek.
Oczywiście legalne naklejki reklamowe mogą pojawiać się na powierzchniach wyłącznie do tego przeznaczonych, za zgodą właściciela, ale często naklejki reklamowe same w sobie mogą stanowić doskonałe uzupełnienie wyposażenia np. organizatora eventu czy firmy promującej jakieś wydarzenie.
O czym pamiętać wybierając naklejki reklamowe?
Oczywiście przy wyborze konkretnych firm wykonujących naklejki reklamowe na zamówienie warto kierować się nie tylko wskaźnikiem ceny, ale również doświadczeniem i profesjonalizmem firmy. Bardzo ważne dla klienta może być chociażby wsparcie na etapie projektowania naklejek – jeśli klient nie posiada własnej grafiki, treści czy szablonu estetycznego, który chciałby powielić na kolejnych naklejkach.
Kolejnymi parametrami, o których warto pamiętać, jest chociażby trwałość kleju – nie zawsze naklejki reklamowe są planowane do bardzo długiego eksponowania lub mogą trafić przykładowo bezpośrednio na odzież, więc w takich modelach warto o wybranie nieco słabszego i mniej agresywnego kleju. Oczywiście klient nie musi znać się na tych wszystkich detalach i szczegółach sam – z pomocą zawsze przyjść powinni merytorycznie przygotowani pracownicy sklepu lub dział obsługi klienta, w przypadku drukarni realizujących zlecenia online.