Jeśli Twoja globalna firma zaczęła się zastanawiać dlaczego koszty wysyłki jakie ponosi są tak wysokie, może szybko zdać sobie sprawę, że płaci ogromne kwoty tylko za te produkty, które nie były dostarczane z powodu nieprawidłowych adresów klientów. Niestety, błędy takie jak te są często nie do uniknięcia, jeśli nie przekonasz się o nich na własnej skórze, po zbyt wielu skargach od klientów i utracie czasu i pieniędzy. Aby ułatwić sobie pracę, spójrz na niektóre typowe międzynarodowe błędy wysyłkowe i kroki, które możesz wykonać, aby ich uniknąć.
Przesyłki międzynarodowe a aspekty celne
Niezrozumienie przepisów dotyczących miejsca docelowego jest jednym z najczęściej popełnianych błędów, gdy w grę wchodzą przesyłki międzynarodowe. Każdy kraj ma specyficzne wymagania celne, a rozwiązaniem, których używasz z przyzwyczajenia, mogą spowodować, że Twój produkt utknie w innym kraju. Przed ustaleniem oczekiwań dotyczących dostawy dla klientów należy zbadać, czy dany pakiet spełnia niezbędne wymagania lub przepisy, takie jak certyfikaty potwierdzające kraj pochodzenia produktu. Ułatwieniem jest to, że większość krajów utrzymuje aktualną wersję swoich przepisów handlowych i wymagań niestandardowych online. Niegłupim pomysłem jest również zatrudnienie konsultanta lub prawnika handlowego znającego miejsce docelowe do zbadania przepisów.
Nieprawidłowo zapakowane przesyłki
Przy wysyłce międzynarodowej ważne jest, aby bezpiecznie spakować swój produkt, aby zapewnić mu nienaruszone dostarczenie. Zwykle potrzebujesz bardzo solidnego i absorbującego wstrząsy rodzaju opakowania, aby chronić wszystkie towary podczas transportu.